Vyplňte prosím následující formulář nezávazné poptávky a spojíme se s Vámi obratem.
Jak veletrh hodnotí dosavadní vystavovatelé?
„Veleton nám přinesl více zájemců, než kdybychom stáli na klasickém stánku od rána do večera. Největším
přínosem pro naši společnost na letošním Veletonu byly bezpochyby živé online přednášky s jejich mimořádnou
návštěvností. Vysoká účast na obou námi pořádaných přednáškách nás velmi potěšila a utvrdila v tom, že
témata, která jsme zvolili, rezonují napříč veřejností. Interaktivita formátu umožnila dynamickou diskuzi, díky
které jsme získali cenné podněty a mnoho kontaktů na potenciální zákazníky.“
Eva Mokošínová
Marketingová ředitelka společnosti Schiedel
„Veleton je pro nás nový způsob jak komunikovat se zákazníky. Jedním z nejzajímavějších přínosů festivalu
jsou přímé kontakty na relevantní zájemce. Digitální stopa z každého získaného kontaktu, včetně záznamu
o komunikaci a dalších interakcích nám dávají možnost nadále pracovat s potenciálními klienty. Přestože
je veletrh digitální podpora ze strany Veletonu, aby vše šlo hladce je nadstandardní. Nesnaží se jen prodat
marketingový prostor, ale pomoci posunout naše hranice prezentace.“
Jan Tihelka
Marketingový ředitel společnosti Blaze Harmony
„Na platformě Veleton jsme v podstatě vyrostli. Dost nám to pomohlo budovat dobré jméno firmy, protože
když mluvíte k tisícům lidí, tak v nich prostě zanecháte nějaký dojem, získáte si důvěru, mají možnost vás lépe
poznat. Spousta z nich nám rovnou na sebe nechá kontakt a jsme pak v dalším kontaktu. Z mnohých se stali
naši zákazníci.”
Aneta Janovská
Jednatelka společnosti TAURUSHAUS
„Největším přínosem pro nás bylo samozřejmě získání kontaktů na potencionální zákazníky. Dále i (pro nás)
„netradiční“ forma komunikace, která byla ale hodně efektivní. Z mého pohledu bylo na Veletonu více zákazníků
s konkrétními požadavky a v některých případech i s projektem, nežli na klasické výstavě, kam si spousta lidí
chodí pro letáky a bonbóny.“
Karel Míka
Obchodně technický zástupce společnosti Wolf Haus
Další zkušenosti vystavovatelů si můžete pustit v následujícím videu