Nápověda

Ukázku základních funkcí online veletrhu naleznete v následujícím videu.
Další dotazy a podrobné instrukce najdete níže v otázkách a odpovědích.


  1. Jaká je otevírací doba Stavebního veletrhu ONLINE?
    Veletrh bude přístupný online 26.–29. ledna 2024 (pá 13–21 h, so 9–21 h, ne 9–21 h, po 9–23 h). Poté se veletržní portál opět uzavře. Na jednu vstupenku můžete vstoupit i opakovaně.
  2. Jak se přihlásím do veletržního portálu?
    Na stránce www.veleton.cz klikněte vpravo nahoře na tlačítko Přihlášení. Vložte svůj unikátní číselný PIN kód, který jste obdrželi e-mailem i smskou při registraci neboli stažení vstupenky.
  3. Co mám dělat, když jsem PIN kód ztratil/a?
    Zažádejte si o nový PIN na www.veleton.cz/heslo.
  4. Jak mám postupovat, když mi nepřišel potvrzovací e-mail?
    Zkontrolujte znovu svoji e-mailovou schránku i složku spamů. Pokud registrační e-mail nenajdete, zkuste registraci provést znovu pomocí jiné e-mailové adresy.
  5. Jak mám postupovat, když mi nepřišel PIN?
    PIN chodí formou SMS na Váš mobilní telefon. Některé chytré telefony mají automatickou ochranu před hromadnými SMS. Pokud se tedy stane, že Vám SMS nepřijde, zkuste se podívat, zda Vám v chytrém telefonu nespadla do složky nevyžádaných zpráv.
  6. Jak zahájím hovor s odborníkem?
    Pro videohovory a audiohovory je využívána ověřená platforma Jitsi. Hovor zahájíte kliknutím na zelené tlačítko VIDEOHOVOR nebo AUDIOHOVOR pod fotkou/ikonou odborníka. Hned poté vyskočí okno se spojením. Pokud se objeví jakákoli žádost ohledně přístupu ke kameře a mikrofonu, povolte ji. Počkejte, dokud odborník na druhé straně hovor nepřijme. Někdy to může trvat déle, buďte prosím trpěliví.
  7. Jak ukončím hovor?
    Video nebo audiohovor ukončíte kliknutím na ikonu s červeným telefonem, případně zavřením okna pomocí křížku v pravém horním rohu.
  8. Co dělat, když odborník na videohovor neodpovídá?
    Ujistěte se, že jste opravdu vyvolali videohovor (klikli jste na zelené tlačítko Videohovor). Vyčkejte alespoň 30 sekund. Pokud odborník stále neodpovídá, zanechejte mu textovou zprávu pomocí tlačítka Poslat zprávu.
  9. Co dělat, když odborníka neslyším nebo nevidím?
    Přesvědčte se, zda máte kameru i mikrofon zapnuté. Povolte všechny žádosti o přístup ke kameře a mikrofonu ve vyskakovacích oknech.
  10. Které prohlížeče a zařízení jsou pro videohovory nejvhodnější?
    Doporučujeme použít prohlížeč Chrome, který funguje spolehlivě na všech zařízeních a operačních systémech, kromě mobilního telefonu iPhone, na kterém použijte nativní prohlížeč Safari.
  11. Jak si spustím živé vysílání?
    Klikněte na tlačítko v informační záložce vlevo nebo na tlačítko PLAY pro spuštění živého vysílání, které naleznete na stánku v době, kdy probíhá živé vysílání.
  12. Kde najdu odpovědi na textové zprávy, které jsem poslala odborníkovi na stánku?
    Klikněte na tlačítko Můj účet na stránce vpravo nahoře. Seznam odeslaných i přijatých zpráv naleznete na liště Zprávy.
  13. Jak si přidám firmu mezi oblíbené?
    Pomocí srdíčka na dolní liště uprostřed. Volbu ještě potvrďte ve vyskakovacím okně. Seznam oblíbených firem se Vám zobrazí na konci haly či pod tlačítkem Můj účet na liště Stánky.
  14. V jakém pořadí si můžu stánky procházet?
    Pořadí stánků je generováno každému návštěvníkovi automaticky podle aktuální vytíženosti odborníků na stánku. Přednostně se mu zobrazí stánky, kde jsou odborníci k dispozici pro videohovor. Navštívené stánky můžete již procházet v libovolném pořadí a vracet se k nim pomocí tlačítek na dolní liště nebo na seznamu již navštívených stánků na konci haly či pod tlačítkem Můj účet na liště Stánky.
  15. Jak můžu kontaktovat firmu po veletrhu?
    Na daném stánku klikněte na tlačítko Chci být kontaktován. Tím na sebe firmě zanecháte svůj kontakt, na který se Vám po veletrhu ozvou. Vy na firmu získáte kontakt pomocí stažení Vizitky firmy.
  16. Co dělat, když se mi stránka nenačítá nebo se mi některé prvky nezobrazují správně?
    Stiskněte klávesu F5 na Vaší klávesnici pro obnovení stránky.
  17. Nenašli jste odpověď na svoji otázku?
    Pošlete nám zprávu na   facebookové stránce veletrhu Veleton   nebo nás kontaktujte e-mailem na podpora@veleton.cz.

    DŮLEŽITÉ!!! Než nás kontaktujete, projděte si prosím důkladně videonávod v horní části této stránky i  všechny otázky a odpovědi na této stránce. Z kapacitních důvodů budeme zodpovídat jen dotazy nad rámec těchto informací.