Nápověda


  1. Jaká je otevírací doba Stavebního veletrhu ONLINE?
    Veletrh bude přístupný online 14. – 16. května 2021 (pá 15–18 h, so 9–18 h, ne 9–15 h). Poté se veletržní portál opět uzavře. Na jednu vstupenku můžete vstoupit i opakovaně.
  2. Jak se přihlásím do veletržního portálu?
    Na stránce www.veleton.cz klikněte vpravo nahoře na tlačítko Přihlášení. Vložte svůj unikátní číselný PIN kód, který jste obdrželi e-mailem i smskou při registraci neboli stažení vstupenky.
  3. Co mám dělat, když jsem PIN kód ztratil/a?
    Zažádejte si o nový PIN na www.veleton.cz/heslo.
  4. Jak mám postupovat, když mi nepřišel potvrzovací e-mail?
    Zkontrolujte znovu svoji e-mailovou schránku i složku spamů. Pokud registrační e-mail nenajdete, zkuste registraci provést znovu pomocí jiné e-mailové adresy.
  5. Jak mám postupovat, když mi nepřišel PIN?
    PIN chodí formou SMS na Váš mobilní telefon. Některé chytré telefony mají automatickou ochranu před hromadnými SMS. Pokud se tedy stane, že Vám SMS nepřijde, zkuste se podívat, zda Vám v chytrém telefonu nespadla do složky nevyžádaných zpráv.
  6. Jak zahájím videohovor s odborníkem?
    Hovor zahájíte kliknutím na zelené tlačítko Videohovor pod fotkou/ikonou odborníka. Firmy na Stavebním veletrhu ONLINE využívají dvě různé platformy pro videohovory pro optimalizování kvality spojení – Whereby a Jitsi. Jejich konkrétní používání je sepsáno v následujících bodech.
  7. Jak vyvolat a ukončit videohovor – zelená platforma Whereby
    Klikněte na zelené tlačítko Videohovor pod fotkou/ikonou odborníka. Pozorně si přečtěte instrukce a klikněte na Rozumím a chci pokračovat. Systém vás přesměruje do nového okna nebo záložky s videomístností. Nic nevyplňujte, jen klikněte na Knock, čímž zaklepete na virtuální dveře. Pokud se objeví okno s tlačítkem Request permissions, klikněte na něj a povolte přístup k mikrofonu a kameře. Počkejte, dokud odborník na druhé straně hovor nepřijme. Někdy to může trvat déle, buďte prosím trpěliví. Po rozhovoru ukončete volání pomocí ikony s červenou rukou Leave. Zavřete také okno nebo záložku s videohovorem křížkem. Pokračujte dále v procházení stánku na veletržním portálu.
  8. Jak vyvolat a ukončit videohovor – platforma Jitsi
    Klikněte na zelené tlačítko Videohovor. Hned poté vyskočí okno videohovoru, v tomto případě nemusíte klepat. Pokud se objeví jakákoli žádost ohledně přístupu ke kameře a mikrofonu, povolte ji. Počkejte, dokud odborník na druhé straně hovor nepřijme. Někdy to může trvat déle, buďte prosím trpěliví. Po rozhovoru ukončete volání ikonou s červeným telefonem a zavřete malé okno s videohovorem křížkem. Pokračujte dále v procházení stánku na veletržním portálu.
  9. Co dělat, když odborník na videohovor neodpovídá?
    Ujistěte se, že jste opravdu vyvolali videohovor (klikli jste na zelené tlačítko Videohovor a případně i na Knock). Vyčkejte alespoň 20 sekund. Pokud odborník stále neodpovídá, zanechejte mu textovou zprávu pomocí tlačítka Poslat zprávu.
  10. Co dělat, když odborníka neslyším nebo nevidím?
    Přesvědčte se, zda máte kameru i mikrofon zapnuté. Povolte všechny žádosti o přístup ke kameře a mikrofonu ve vyskakovacích oknech (nejčastěji tlačítky Request permissions a Allow). Pokud stále nevidíte nebo neslyšíte druhou stranu, zkontrolujte, zda nemáte zablokovaná vyskakovací okna (liší se podle prohlížeče).
  11. Co dělat, když se videohovor se nedaří spojit, neotevře se nové okno s videomístností a vidím rovnou vyskakovací okno s otázkou Jak proběhl videohovor?
    Zkontrolujte, zda se Vám videomístnost neotevřela v jiném okně či záložce, kterou nevidíte. Dále zkontrolujte, zda nemáte zablokována vyskakovací okna a případně je povolte. Zkuste videohovor vyvolat znovu.
  12. Které prohlížeče a zařízení jsou pro videohovory nejvhodnější?
    Google Chrome, případně Firefox nebo Opera
  13. Kde najdu odpovědi na textové zprávy, které jsem poslala odborníkovi na stánku?
    Klikněte na tlačítko Můj účet na stránce vpravo nahoře. Seznam odeslaných i přijatých zpráv naleznete na liště Zprávy.
  14. Jak si přidám firmu mezi oblíbené?
    Pomocí srdíčka na dolní liště uprostřed. Volbu ještě potvrďte ve vyskakovacím okně. Seznam oblíbených firem se Vám zobrazí na konci haly či pod tlačítkem Můj účet na liště Stánky.
  15. V jakém pořadí si můžu stánky procházet?
    Pořadí stánků je generováno každému návštěvníkovi automaticky podle aktuální vytíženosti odborníků na stánku. Přednostně se mu zobrazí stánky, kde jsou odborníci k dispozici pro videohovor. Navštívené stánky můžete již procházet v libovolném pořadí a vracet se k nim pomocí tlačítek na dolní liště nebo na seznamu již navštívených stánků na konci haly či pod tlačítkem Můj účet na liště Stánky.
  16. Jak můžu kontaktovat firmu po veletrhu?
    Na daném stánku klikněte na tlačítko Chci být kontaktován. Tím na sebe firmě zanecháte svůj kontakt, na který se Vám po veletrhu ozvou. Vy na firmu získáte kontakt pomocí stažení Vizitky firmy.
  17. Co dělat, když se mi stránka nenačítá nebo se mi některé prvky nezobrazují správně?
    Stiskněte klávesu F5 na Vaší klávesnici pro obnovení stránky.
  18. Stále jste nenalezli odpověď na svůj problém?
    Pošlete nám zprávu na facebookové stránce veletrhu Veleton nebo nás kontaktujte e-mailem na podpora@veleton.cz.

    DŮLEŽITÉ!!! Než nás kontaktujete, projděte si prosím důkladně videonávod v horní části této stránky i všechny otázky a odpovědi na této stránce. Z kapacitních důvodů budeme zodpovídat jen dotazy nad rámec těchto informací.